Wednesday 29 September 2010

Kežmarok alebo babská jazda ponašom! :-)

Hola hey! Ahojte ľudia , ako sa máte ! Tímto článkom by som rada otvorila tento blog! Na začiatok , ja som tá v strede blonďatá s úsmevom od ucha k uchu. Na ľavo je moje rozdelené dvojča Dee a na pravo Laurika , moja úžansá kamarátka! Dnes sme boli na exukrzii v Kežmarku , v ľúbeznom mestečku na východnom Slovensku . Mestečko má len väčšiu hlavnú ulicu no môžem podotknúť že je nanej na každon kroku kaviareň alebo reštaurácia . My 4 sme sa uvelebili v Pizza Palermo! :D Vravím 4 lebo vám zrejme došlo , že niekto to fotiiť musel a bola to naša Dominička :P ( tou to cestou vravím , že ľúbim moja :-* a skvelo si nás odfotila! ) Prešli sme si Kežmarský hrad , Lýceum ( 30 000 kníh od 15 storočia vo viac ako 6 jazykoch! + 9 kilová biblia) , dve krásne a charizmatické kostolíky! To je ais v skratke ale musím podotknúť , že najlepšia bola tá cesta v autobuse smerom domov! :D

Peace , Music , Fashion                                              xoxo Laurel 

1 comment: